måndag 4 januari 2010

Paus i bloggandet...

Jag vet att jag har hållit en väldigt låg profil gällande bloggandet. Året har hittills fått en väldigt tuff start .. Har redan fått ett dödsbud ang min pappas kusin. Vi kände väl inte varandra i vuxen ålder men man känner ju för familjen.
Nu i skrivande stund ligger min mormor och kämpar för livet. En kamp för livet hon är dömd att förlora. Då hon härom dagen drabbades av en massiv hjärnblödning. Så nu har jag både morfar och mormor på på lassa bara 25m från varandra. Allt känns bara overkligt och man går i nån slags dimma...

Så jag lär dröja med nya inlägg på ett tag då det enda jag kan fylla min blogg med är svarta och mörka tankar....

RIP
Liam Westerbergh 1978-2010

3 kommentarer:

  1. Oj vad jobbigt, har förstått att det varit något men är inte den som frågar, vill inte tränga mig på. Förstår om det inte är lätt nu. Tänker på dig!

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Fy, vad jobbigt! Aldrig roligt när ens nära och kära förlorar kampen med döden.
    Tänker på dig! Ta hand om dig, och om varandra!
    Kram<3

    SvaraRadera