lördag 9 januari 2010

Lat

Det känns som man har släppt allt.. Nu måste jag ta itu med mig själv och mitt hem.
Just nu ser det bara ut som om nån har vänt upp och ned på huset och skakat om, men och andra sidan vad kan man begära då ungarna praktiskt taget varit varit inlåsta de tre senaste dygnen...
Sen kommer vi till viktbiten, vågen nästen springer undan av ångest för att jag ska ställa mig på den. Nu har jag lovat Lotta att vi ska på F&S på torsdag och mamma har lovat att sponsra med ett träningskort hor Aerobicsstudion i stan. Så till slut ska man väl ta sig ut.
Men värre är det med maten. Jag hade varitså duktig och begränsat intaget men julens svullar dagar har vänt helt upp och ned på detta.
Det är bara att inse att man får börja om från början...

1 kommentar:

  1. haha, du lät som min mamma där! ;) Förutom att hon säger typ smör istället för socker :P

    SvaraRadera