onsdag 14 juli 2010

Dagdrömmer lite.

Jag blir så inspirerad av andra i min närhet, har en bekant som ska springa tjejmilen och mina kusiner och deras pappa håller på med kampsport. Jag vill också! Jag när en lite dröm om att få upp kondisen så jag kan springa till och börja med 2 km. Sen hade det varit svinkul att haka på Erik och David och provsparka och slå för den delen. Men inte än, men så småningom. Känner mig som värsta fightern när jag är på combaten men det är många mil från ett wannabe combatpass till riktig thaiboxning.
Men i mina drömmar är allt möjligt.

4 kommentarer:

  1. Tjejmilen har jag drömt om i flera år! Man måste ju inte springa den, man kan ju gå den om man vill, du och jag?

    SvaraRadera
  2. Det hade varit skitkul att fara ner. Ja varför inte? Nästa år tjejmilen here we come!

    SvaraRadera
  3. Tack för din uppmuntrande kommentar i min blogg! Jag har som mål att springa en mil på blodomloppet nästa år. Det är kul att ha träningmål framför sig att kämpa mot!

    SvaraRadera
  4. Du är alltid välkommen ner på klubben !!!

    SvaraRadera