tisdag 13 juli 2010

Hektiska dagar

Det har varit ett par hektiska dagar med 5 unga i huset och en del saker som surrat utanför. Känns som man inte har hunnit andas på ett par dagar. Skönt att allt är som vanligt och man får koncentrera sig på sig själv igen. Visst det som är utanför fortsätter surra men det är inget jag kan göra något fysiskt åt.
Men jag märker vilken vanemänniska jag är. Då mina cirklar rubbas då tappar jag genast koncentrationen på mat och träning och skapar nån slags låt gå mentalitet. När ska det sitta? När blir det en vana? Tack och lov är skillnaden nu i alla fall att jag inte släpper det hela 1/10del av vad jag gjorde förr. Det blir inte lika illa och jag kommer igen med träningen i stället för att sluta helt.

Det var riktigt skönt att träna i går trots värmen, har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Men jag överlevde. Har lagt ett bra träningschema för den här veckan så det vi släppte på förra veckan kan vi nog råda bot på den här.
Självförtroendet är på topp i alla fall. Ha fått så många fina kommentarer på sista tiden bland annat från folk jag bara sett på gymet men inte pratat med har kommit fram och peppat mig i mina resultat. Det känns helt fantastikt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar