lördag 30 januari 2010

Lördag

Jag borde skriva nått vettigt men kan inte komma på vad..
Har i och för sig haft två trevliga besök i veckan. Dels Johanna så man fick surra av sig. Finns alltid nått man kan surra med henne om. Sen så var Sara B och hennes supersöta tös förbi och köpte lite kläder. Så veckan har inte varit alltför långsam.
Jag hatar den här årstiden, känner mig så ensam. Gubben är ju aldrig hemma. Många gånger önskar jag att han var en vanlig anställd på 7-16 jobb. Jag blir så avis och det känns som man missar så mycket då man sitter inlåst här hemma. Men och andra sidan så jobbar han med något han tycker om så jag får i varje fall hem en glad gubbe nästan varje kväll. men jag längtar till maj då han stänger 17 och är ledig på lördagarna..

Idag var morsan himmla gullig och tog kidsen så jag kunde få fara iväg och träna. De tillfällena då jag tränar är så guld värda, då får man rensa ut och det är bara min tid. Jag upptäckte btw att bältet gick att dra åt ett hål till, nice!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar