lördag 23 januari 2010

Ynkedom och elände

Magsjuka, finns det nått värre? Vi var och firade min fantastiska svärmors 70-årsdag igår. När vi kom hem skulle jag läsa för barnen och då kände jag hur det började att snurra i huvudet och sen bar det av hela natten..
Vad ynklig man blir,jag hatar att vara sjuk. Nu ska man dessutom vara sjuk med tre små hemma för att mannen måste jobba. Men det får gå och på nått gör det alltid det.
Är det nån som har nån bra huskur mot magsjuka fån ni mer än gärna dela med er.

3 kommentarer:

  1. Jag brukar leva på bananer, cola och blåbärssoppa då jag fått magsjuka :)

    Låter som dom flesta åker på magsjukan nu.. blää.. måste va bland det värsta man åker på :S Har barnen klarat sig då?

    Många kramar!

    SvaraRadera
  2. När jag blir magsjuk lever jag på cola och nyponsoppa.
    Jag har hittills klarat mig från kräkis, men det kommer väl det också. Lagom till när jag ska ha en/två italienare hos mig.
    Jo, den 19:e februari.. Skulle jag sitta barnvakt då?

    SvaraRadera
  3. Om hon/dom vill... får två italienare följa med då?? Eftersom dom bor hos mig...
    Jo, festen var riktigt härlig! Jag har kanske inte det bästa alkholsinnet, så därför dricker jag aldrig mer än att jag kan gå och stå rakt utan hjälp. Med tanke på min familj...

    SvaraRadera