torsdag 14 januari 2010

I'm gonna run to you

Hemma efter kvällens aerobicspass och så obeskrivligt skönt det var att få röra på sig. Det är förlösande på nått sett att få köra slut på sig och gå upp i riktigt bra musik. Nu gäller det att få ordning på maten. Nu blir lördagsgodis och en portion för hela slanten.
Lite av allt är min melodi. Dieter funkar inte för mig, det slutar bara med att jag vill äta upp hela världen. Så det är bättre att försöka minska portionerna i stället.

Hoppas bara att jag får med mig nån träningskompis, det är så mycket lättare att ta sig i väg de tunga dagarna om man har lite draghjälp. Kom igen nu, haka på!!

1 kommentar:

  1. Lite av allt tror jag är vettigt, det är ju nästintill omöjligt att sluta med något som man verkligen gillar, och gillar man mycket så blir det stora problem. Man måste gå efter vad som funkar bäst för en själv.

    Det ahde varit jättekul att haka på, verkligen! Men jag är förjäkla lat på kvällen när det handlar om att ta bilen nånstans helt ärligt. Så jag får mig knappast iväg på någon träning även om det ändå skulle kännas kul. Jag försöker gå promenader och tänkte försöka få mig ut på eljusspåret nån gång oxå!

    SvaraRadera