tisdag 18 maj 2010

R.I.P my friend

Min stegräknare är död och begraven... Nja död vet jag väl inte, men definitivt begraven. Var så duktig i morse tyckte jag som började på årets trädgårdsprojekt med att gräva upp hela stora rabatten som blivit så fruktansvärt misskött de senaste 5 åren. Så jag fram med grepen och började gräva och kärra bort de gamla växterna och nån gång under dessa vändor beslöt sig min stegräknare för att den inte ville vara med längre och hoppade av byxlinningen ner i jorden...
Har varit ute nu och letat eländet men hur lätt att hitta den då den är grå/svart?
Jag har redan beställt en ny, för jag känner mig liksom naken, rädd och exposed utan.

Visste ni förresten att en timmes trädgårdsarbete motsvarar drygt 7000 steg?

2 kommentarer:

  1. Maximal otur bruttan!! :-s
    Hehe.. Maria Montasami-exposed?? ;-)
    Jag känner mig sådan utan min ljudbok!! =)
    =) /Ida.s

    SvaraRadera
  2. 7000 steg? Jag måste skaffa mig en trädgård!!/Ulrika

    SvaraRadera