torsdag 13 maj 2010

-28kg

Det känns så overkligt, att man på mindre än en månad lyckats skaka av sig 8kg. Nu har jag totalt gått ner 28kg sen maxvikt med Vide i magen. Visst jag märker att kläderna är större men jag tycker ändå att det inte syns så mycket. Undra om det är huvudet som inte hänger med? Men jag har ju ca 20 till som ska bort. Än så länge är jag inte på nån platå men jag hoppas att det kan dröja i alla fall 2kg så jag får gå ner jämna 30kg utan större problem...
I går beställde jag en jacka från hm som inte kommer förrän i augusti så jag tog den i stl 42. Jag som har storlek 44 idag. Men det ska jag väl klara?

2 kommentarer:

  1. Men SHIT vad duktig du är! Du har verkligen gjort ett bra jobb Sarah, fortsätt kämpa så med din vilja kommer du nå ditt mål, ingen tvekan om det minsann!

    SvaraRadera