måndag 24 maj 2010

Syntax fucking error!!!


Efter att ungarna blivit någorlunda friska från magsjukan beslutade vi oss för att att fara upp till Sorsele eller närmare bestämt till Forsnäs(en liten by ca 2mil från Sorsele) för makens dotter skulle konfirmera sig. Forsnäs är min farmors barndomshem en liten oas från all vardags- och teknikstress.
Jag undrar om inte all vår elektronik kände det på sig, för redan på vägen upp så beslutade fjärrkontrollen till den bärbara DVDn att den skulle avsluta sitt liv genom att kasta sig ut från bilen gömma sig i gräset vid vägrenen vid ett mindre pitstop längs vägen för den går nämligen inte att återfinna.. Väl uppe i Forsnäs så han jag bara ta upp laptoppen så havererar mest trolig moderkortet, på min 3v gamla dator!?
Jaja det är väl bara att gilla läget jag hade ju åtminstone en ljudbok på telefonen så jag kunde ju bara plugga in hörlurarna och lyssna på Sookie Stackhouse äventyr. Så var även planen för för hemfärden om inta maken bad om att få låna handsfreen och den goda hustru som jag är så självfallet får han låna den bara för att han ska bryta sönder den. Lyckan är total!! Om inte mina barn lärde sig minst 10 nya svordomar då så är jag förvånad. Maken blev ju inte mindre upprörd över mitt lilla kväde så han stannade bilen och hotade sina underbara lugna och timida fru med att gå resten av vägen om hon skulle låta på det viset. Frun lugnade sig något men mumlade och morrade tyst för sig själv i baksätet ytterligare ett par mil... Så jag varnar er för att ta er teknik mot Sorsele jag tror det är ett vortex alá Avatar där och det är scary shit!

2 kommentarer:

  1. Var har du lyckats få den talboken ifrån? Läst böckerna till och med 8 (nian på väg hem) men alltid nice med talbok

    SvaraRadera
  2. Det mesta går ju att finna på the pirate bay, annars om man är en snäll flicka så kan man ju beställa den från amzon.com

    SvaraRadera