onsdag 8 februari 2012

"Mamma vilka lösarmar du har!"

Började morgonen med att försova mig. Hatar att försova mig, hela dagen blir fel.
I alla fall så kan jag tycka att det är så svårt att få allt att gå i hop, jobb (fast i dag så vabbar jag),hämtning på förskola,fritids, ungarnas aktiviteter, vänner, träning och varandra. Nåja vi får ju i alla fall sova tillsammans nästan jämt..
Idag är det makens träningsdag ( vi måste ju vara rättvisa, tänk vad orättvist!) Så då är det bara att vara hemma: Men det finns ju faktiskt vardagsträning som dammsugning, pulkdragning osv. Fast i dag kom jag ju på att vi har ju ett skivstångsset här hemma. Lycka!! Så jag har kunnat göra lite övningar här hemma som rodd, bröstpress, utfall mm. Har en plan om att lägga ihop ett litet hemmapass som jag kan köra då jag inte tar mig iväg på gymmet. Måste ju fylla ut tomskinnet  på framförallt armarna. Inte speciellt kul då dottern kommenterar "Mamma vilka lösarmar du har!".Ja, kanske lite kul för er andra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar