måndag 13 februari 2012

Farligt?

Kosten fortsätter fungera utan problem. Har förvisso kännt mig lite tröttare än vanligt ett par dagar men det kan lika gärna bero på förkylningen som härjar runt. Tyvärr kommer det inte finnas utrymme för så mycket träning den här veckan heller. Då jag har heldygn i morgon så missar jag mitt heliga spinningpass med Ersmarks finest brukar vara. Men har i af tänkt hinna med lite motionssim på onsdag och combat på fredag. Idag har det  hunnits med 45min cirkelträning och 75min spinning.

Så förresten ett klipp om LCHF i nyhetmorgon i morse. Lite tragiskt bara att tanten som var mot LCHF var så dåligt påläst om kosten då hon verkar tro att vi inte äter grönt över huvudtaget..Sen ska jag även se kvällsöppet ikväll då kosten ska debatteras.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyhetsmorgon?title=lchf_nyttigt_eller_livsfarligt&videoid=2155897&utm_medium=sharing&utm_source=permalink&utm_campaign=tv4play.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar