onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag-i romantikens tecken....

Eller hur var det nu? Det närmaste romantik jag kom förutom ett ganska gulligt sms från maken (alla som känner min man så är vare sig sms eller romantik hans starka sida), var när chefen dumpade en låda geléhjärtan på pk-träffen. Sen spenderades ju hela dygnet på jobbet. Nu har jag iofs ett toppen jobb men särskilt romantiskt är det ju int.
Sen är jag riktigt stolt över mig själv, inte ett endaste geléhjärta slank ner! Var inte ens särskilt sugen. För något år sedan hade jag nog nekat först men sen då ingen såg skulle nog jätten glufsglufs krypit fram och tömt halva lådan. Och här har jag spenderat 15 timmar ensam med denna låda och inte ett enda slank ner.
Jag är bra, jag är bra har du tid och pengar så köper....lalallallalaaa!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar