fredag 6 maj 2011

Spinning


Kanske dags för ett blogg-inlägg..
Allt kom visst av sig då jag drabbades av Cryptosporidium.. Tappade som all ork efter det. Blev liggande hela påskhelgen och känner mig fortfarande inte riktigt in form..

Men, men bara att bita i hop och det gjorde jag. Har haft en helt ok träningsvecka än så länge med pump,core och spinning. Det sistnämnda hade premiär för mig igår. Har aldrig testat spinning förut men jag överlevde och tyckte att det var riktigt roligt förutom känslan i baken från sadeln efteråt, men det är väl kanske en vanesak. Jag och syrran fick testköra med Ulrika på Friskvårdskompaniet som ska bli spinninginstruktör. Hon håller förövrigt sitt första riktiga pass på lördag så ni som gillar att spinna gå dit. Grymt bra musik med rock-tema!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar