söndag 15 maj 2011

Broarna runt

Hjälp! Vad har jag gett mig in på? Träffade ena svågern i går och fick massor med positiv feedback, vilket alltid är kul. I alla fall började vi diskutera träningslust och vad som peppar en.
Han har alltid varit vältränad och löpningen har varit ett stort intresse och i år genomförde han vasaloppet med magsjuka som uppvärmning och just det han har passerat 50. Har alltid varit imponerad av honom så stöd och peppning från hans håll betyder verkligen mycket för mig.
Vi beslöt oss för att nästa tisdag så ska vi springa broarna (gulp!!!).
Visst på löpbandet är det inga projblem att avverka 5km men i verkligheten och med annat folk som ser på känns det skitläskigt.
Jag testlöpte min 3,6km runda nu på morgonen med usel tid och mjälthugg som resultat. Jaja jag har ju en dryg vecka på mig (ångest) att bli bättre...

3 kommentarer:

  1. Du kommer klara det jättebra Sarah :D Hejjar på dig!

    SvaraRadera
  2. Maj gad bruden du är stark, fortsätt kämpa som du gör så fixar du det galant det vet jag det!

    SvaraRadera
  3. You can do it! :)

    SvaraRadera