söndag 8 maj 2011

Grym vecka

Ser längtansfullt på veckans planering. Det kommer att bli en skön mix av pump, spinning, core, combat och Zumba, plus att jag ska försöka trycka in ett löp-pass eller tre. Nu gäller det bara att få vara frisk. Helt absurt vad mycket sjukdomar vi har haft i vinter. Just nu ligger äldsta dottern och maken i magsjuka..Men nu börjar man vara ute mer och då håller man sig friskare tack ock lov.

Vad gäller löpningen har det verkligen varit ett steg fram och tre bak, har aldrig kunnat träna mer än en vecka i längden och sen vilat två-tre pga div. sjukdomar. Så jag har inte alls kunnat bygga upp den kondis jag velat. *suck*..
Är för övrigt grymt impad av en bekant som sprungit en halvmara i helgen. Go Frida!!! Jag vill ju också!

Har suttit förövrigt nu på morgonen och spanat efter ett par vettiga löpartights som förhoppningsvis håller allt på plats,finns inget värre än då kroppen känns otight och gungar i otakt. Jag har Nike's capribyxor redan och gillar Dri fit-materialet då jag kör step så därför blir det nog ett par sådana till löpningen med..
Nike Filament Tight

2 kommentarer:

  1. såg på Oprahs show i går, och där hyllades Jennifer Hudson artist) för 35 kilo
    då ska du banne mig två ggr till Oprah
    Men kanske fredagskakan inte ingår i planen, Jag tyckte mig se ett foto i fredags?
    Britta N umeå

    SvaraRadera
  2. Tack Britta! Vad glad jag blir.
    Ja du, fredags kaka :-) Försöker ha ett sunt förhållande till mat. Kommer aldrig att vägra mig något, men nuförtiden äter jag inte upp hela kakan själv utan är tämligen nöjd med en bit.

    SvaraRadera