tisdag 10 maj 2011

Kost är svårt men lätt...

Att något så lätt kan bli så svårt vissa dagar. Det är så frustrerande då man har alla verktyg och kunskaperna att man ändå faller för frestelser i bland. Kommer fortfarande på mig själv med destruktiva tankar då det gäller mat.
Nu har ju den här vintern övergått allt vad gäller stress och att jag inte fallit mer till föga mer än vad jag har gjort må väl närmast liknas vid ett mirakel. Önskar bara att jag kunde tänka "nyktert" jämnt men det är ju så svårt!!! Gaahhhh!!!

3 kommentarer:

  1. Ibland måste man ge efter för att sen ta nya tag igen, man måste ju få unna sig ibland. Inte varje dag, men någon gång. Jag är så imponerad över hur du orkar kämpa trots allt, och har du kommit såhär långt så klarar du även resten.

    SvaraRadera
  2. Har man en gång fått belöningscentrat att ta paus så behövs det ytterst lite för att det ska vakna till igen och börja tugga om igen

    SvaraRadera
  3. hoppsan kanske ska sluta snaska chips en halv meter från fejset ditt!!! haha!

    Jag kan jaga dig med en högaffel medan jag snaskar på mina chips så rör du ju på dig istället!! ;D /Lillasyster!! <3

    SvaraRadera