torsdag 12 augusti 2010

Snygg innan el Stockholmo

Fick passa på igår då maken kom hem att smita i väg till Lindex för att unna mig nått innan vi drar ner på Formex i morgon. Så skönt att strosa mellan hyllorna helt alena utan nån som sliter och drar. Sen att kunna prova kläder som passar utan ångest över om det finns i min storlek var en helt ny upplevelse. Nu kan jag förstå varför så många som går ner i vikt blir shopoholics i stället. Då man helt plötsligt kan göra nått som varit så omöjligt tidigt.

Hur som så är jag jäkligt nöjd över mina fynd. Det blev bl.a dessa:
Lindex Shop Online - Blus

Lindex Shop Online - Topp

1 kommentar:

  1. Går du o drar i kläderna sådär som jag gör? Fast man lurar ingen annan än sig själv att bilringarna inte syns. El slutar man med sånt när man blir smalare? Jag börjar tröttna på att alltid tänka på hur (illa) jag ser ut./ Ulrika

    SvaraRadera