onsdag 11 augusti 2010

-40kg

Helt sanslöst! Kan inte tro att jag har faktiskt åstadkommit detta. Vill nästan be om ursäkt då folk kommer med komplimanger. Hur dumt är inte det? jag har ju faktiskt gjort detta och hur ska jag lyckas behålla den här vikten om jag inte är stolt över mig själv.

Folk blir säkert jäkligt less mig för det enda jag fokuserar på just nu är min vikt. Hade aldrig trott att kost och motion skulle bli ett intresse. Jag som hade IG i idrott B och som skolkade ifrån nästan alla gympalektioner i gymnasiet. Nu tror jag faktiskt att Peter Feil skulle bli lite stolt i alla fall. Eller vad tror du Cajsa?

Det enda som riktigt suger just nu är det faktum att jag har åkt på en förkylning, fast det är väl bättre nu än till helgen då jag och maken åker till huvudstaden för Formex-mässan. Jag längtar verkligen efter en hel natts sömn, hotellsängar och goda frukostar.

3 kommentarer:

  1. Underbart jobbat! Be INTE om ursäkt för att du lyckats! För att du är du. För att du vänt om allt! Nä, ta emot alla komplimanger du får o ta dem till hjärtat. Det förtjänar du.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Jajamänsan! Han skulle nog till och med fälla en liten glädjetår för din skull! Skitbra jobbat Sarah! Kram!

    SvaraRadera