tisdag 3 augusti 2010

Ett år äldre

Jaha, då var man ett år äldre. Är det nu paniken för det stora tre nolla ska komma krypande? Undra vad man har gjort med sitt liv och så vidare..
Men ärligt talat så är jag rätt nöjd med mig själv. Det enda måstet är att jag vill nå min målvikt innan 30 och det ska jag lyckas med.
Satt och diskuterade med goda vänner i går om hur normal man känner sig och hur man insåg att livet just nu är väldigt intrigbefriat om man jämför med bekanta runt oss.
Det känns så skönt att man rensat ut sådana människor ur tillvaron. Visst i bland poppar de upp som en herpesblåsa men man kan alltid ignorera dem.

Nu längtar jag bara till min och makens Stockholmsresa om 14 dar. Vad skönt det ska bli att bara få vara vuxen och rå om varandra. Ska bara hinna göra bort lite shopping innan vi far så man är någorlunda snygg då man ska ner och presentkortet jag fick av morsan gick inte av för hackor.

1 kommentar:

  1. Ska nog dra till Claes Ohlsson och inhandla en där :).Det är en bra början iaf.

    SvaraRadera