tisdag 8 september 2009

Så här i efterhand...

Så här i efterhand så var det faktiskt riktigt kul på friskis och svettis. Kom på mig själv med att sitta och titta på deras träningschema för att se om det finns några fler pass som funkar för mig. Funderar allvarligt på att gå på familjepasset med flickorna.
Jag blev så taggad av detta känner att jag har en helt annan energi idag. Längtar nu tills gubben kommer hem så jag får ut och gå. Det gäller att passa på då andan är uppe.

Annars är jag experten på undanflykter gömmer mig från allt som är fysiskt jobbigt. Jag måste verkligen hitta ett sätt att motivera och lyfta mig själv. Jag vet att jag har varit så duktig bitvis förr. Men det gäller på nått sätt att lyckas hålla fast vi det. Men hur ska jag få det roligt, hur ska jag kunna jobba med min egen självkänsla och inse att jag faktiskt är värd en kropp som inte ser helt oäven ut utan dessutom kommer att hålla hela livet.
För det är bara att inse att en sån kropp har jag inte i dagsläget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar