onsdag 16 september 2009

-12,7kg

Har varit hos barnmorkan för återkontroll idag . Passade på att hoppa upp på vågen och jag trodde jag skulle trilla av den då jag såg resultatet, -12,7kg sen förlossningen. Det trodde jag inte.
Men det är ju bra att väga sig på samma våg så man har ett lite bättre hum.

I varje fall blev jag så peppad att det blev en hel del steg idag också, i skrivande stund står den på 17237 steg.
Jag fick frågan om hur jag får i hop så många steg och det är egentligen inte så svårt då man har 3 små man ska ständigt springa efter, det är sällan man får sitta på dagarna. Sen går jag alltid minst en 45min promenad varje dag.

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig gumman. Jag är stolt och imponerad av ditt "go" som du alltid har :)

    Tycker om dig! Kram

    SvaraRadera