söndag 13 september 2009

Fullt hus

Det blev fullt hus igår och en supernöjd Malva.
Sen så hade vi beställt en svampbobtårta som var jättegod. Ni kan ju gissa att det blev en hit.
Vi beställde tårtan här.

Jag är trots all tårta riktigt nöjd med mig själv. Jag lyckades faktiskt med 16 000 steg innan kvällen var över. Slog över tv på 5:an lagom till biggest looser nu på förmiddagen och det var alldels lagom peppning för att jag skulle masa mig ut en halvtimme. Jag tycker de är verkligen superduktiga. Önskar att man hade en Jillian eller Bob som stod och pushade en till max. Nån som sparkar iväg en trots att allt känns helt jäkla hopplöst.

2 kommentarer:

  1. Ja den där Jillian borde man ha efter sig på gymmet.. hon verkar vara en hård jävel :)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att hon blev nöjd med tårtan :D

    Å så duktig du är. :)

    SvaraRadera