tisdag 2 juni 2009

Lagen om alltings jävlighet, om nån sett Murphy så ska jag strypa honom...

Hemma igen och fortfarande utan bebis.. Var in på bedömning i morse och allt var ok för igångsättning, jag var öppen, liten hade sjunkit ner. Men nej, varför ska jag få föda? Då har de för lite personal på förlossningen så de vill inte sätta igång mig förrän på torsdag... Man undrar vad som ska hindra då? Ett gäng marsianer belägrar BB i skellefteå eller kanske en trevlig liten jordbävning eller nått annat kul... Usch vad jag är less!!!

2 kommentarer:

  1. en gud vad typiskt :( Åh fy, snacka om att slå undan benen på dig då du redan mår så jävligt som du gör. Jag är här om du vill gråta,skrika lr bara spy galla på allt skit just nu!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Har du?
    Ballt, när då?
    Min kompis är med i ung vänster faktiskt :) Var det länge sedan du slutade? <3

    SvaraRadera