måndag 15 juni 2009

3

Så då var de tre.. nu går funderingarna kring hur man ska få livspusslet att fungera. Än så länge då jag har maken hemma så går det ju bra, men jag tänker på alla supermorsor i min omgivning som Malin, Frida, Susanne och Ylva som har fler barn än mig som lyckas med bravur. För att inte tala om kvinnorna i "Familjen annorlunda" som gick på tv4 här i våras.
Jag tror nog att allt ska gå bra.

Men jag känner att jag kan bli lite ledsen över alla kommentarer om att "nu måste det vara färdigt med barntillverkningen". Nu har vi förvisso bestämt oss att det räcker med barn för vår del, men om vi väljer att skaffa 7 barn är väl det vårt beslut. Jag älskar att vara mamma även om det kan vara tufft ibland.

1 kommentar:

  1. Ju fler barn man har, desto större chans att nån jäkel tar han om en när man e äldre... :))

    SvaraRadera