torsdag 7 maj 2009

Pinsamt..







Det är fanken pinsamt att man startar en blogg för att lämna den alldeles tom och övergiven.

Är jag så ointressant för mig själv?

Fast det har ju hänt en del sen jag startat den, har hunnit gifta mig, blivit gravid för tredje gången ,plus en massa annat som jag inte ids nämna här och nu...



Vars är jag nu då?

Hemma sjukskriven, fortfaranade gravid med trean som förhoppningsvis har tänk lämna min kropp inom en väldigt snar framtid då jag bara har 26dagar kvar till bf. Annars så kommer jag och starta en agressiv vräkningskampanj mot det lilla livet.



Idag har i alla fall min vän varit här och gött mig med fikabröd så min hjärna har kunnat sväva bort i ett lyckligt kolhydratsrus. Sen att hon bjöd på en massa goa skratt värmde min själ ytterligare. Man är ju aningens svältfödd på vuxen kontakt så dessa stunder är guld värda.

Tack för idag vännen*puss*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar