fredag 15 maj 2009

Väntan



Allting går så långsamt, vad ska man fylla sin dag med? Ska man låta hjärnan mögla bort i takt med alla dåliga såpor man ser. Det är så mycket man vill göra, men vet att det inte är lönt för att man klarar inte att avsluta det. Om nån vänlig själ har nått tips för att få tiden att gå så tar jag tacksamt emot dem.


Jag har i alla fall en sak att se fram mot, vi är bjudna på fest i morgon. Där kommer det att vara en hel del som det var ett tag sedan vi umgicks med. Det känns som att det kommer att bli jätteroligt. Det enda som är, är att gubben måste vara nykter. Inte för att han klagar och han vill nog gärna vara det för min och litens skull. Men han lär nog få höra tjat från de andra gubbarna. Sen är vi bjudna på 40 års fest nästa helg. Men jag hoppas vekligen att liten har velat komma då. men annars är det ju kul i väntan på honom.

2 kommentarer:

  1. Tack gumman. Jag tänker på dig med! Var så roligt att iaf få se dig häromdagen, tycker om dig så mkt ska du veta.
    Hoppas lillebror snart kommer så du slipper dina krämpor och jag hoppas jag mår lite bättre snart så jag kan komma ut och hälsa på dig så kan vi surra bort dagen lite tillsammans. Fy skäms på mig som är så dålig på att höra av mig och komma o hälsa på dig. Många kramar

    SvaraRadera
  2. Läsa en bok kanske eller sitta vid datorn som du alltid brukar göra.

    SvaraRadera