torsdag 14 maj 2009

älskade morfar


Idag är det en bra dag, trots att liten lyser med sin frånvaro. Är det så att jag är less kanske...
Min goa gubbe som måste ha ramlat och slagit sig hårt kom med frukost på säng.Hur mysigt som helst, kan inte minnas hur länge sedan jag blev så bortskämd.

En stor puss till dig älsklig!!!


Jag har dessutom passat på att titta in hos min morfar för att skämma bort honom med lite wienerbröd och pepparkakor. Vi surrade en hel del om hur Bureå såg ut förr och så fick jag se en hel massa klipp om morfars skyttekarriär. Det gäckar mig lite att han närmar sig 90år och man ser att kroppen inte orkar med som förr. Med mitt yrke så vet man hur fort det kan gå.Men min morfar ska bi minst 125år för det har jag bestämt så det så!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar