söndag 23 februari 2014

All kärlek

Att prioritera är inte det lättaste man gör. Hur ska man hinna med familj, vänner och jobb? Vissa dagar kan tyckas mig helt omöjliga. Man vill hinna med allt. Idag har verkligen varit en sådan dag. Men jag tycker jag fick ihop det någorlunda i alla fall. Långpromenad med väninnan fick duga som träning och sedan egen tid för mellanflickan och maken fick stå för middagen.

Sen är jag ovanligt lyckligt lottad med en arbetsplats och arbetskamrater som stöttar och gör det möjligt med träning och god kosthållning. Mitt hjärta klappar lite extra för dem just nu. För att de stöttar och peppar mig att nå mina mål.

Ska inte glömma mina tre fantastiska väninnor och min familj som lyssnar, stöttar och sliter mig till gymmet även de grå dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar