tisdag 18 februari 2014

Hur kunde jag glömma...

..Hur riktig träningsvärk känns. Aj....Denna morgon kan endast beskrivas med smärta. Träningsvärken har anlänt med råge. Körde rygg och armar i går och nu bultar det som fan i vänster axeln. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för att hitta en jämn belastning på den axeln. Men sjukgymnasten har sagt att det ska läka ut med träning och inflammationsdämpande. Så jag kör på. Oroa er inte, jag ska inte tokköra axelpress. Men jag måste ändå igenom detta. Övriga kroppen känns lite småmör och jag får nog inse efter jag utvärderat de senaste dagarna att jag får öka kalori intaget för att jag ska orka. Vissa dagar har jag haft svårt att ens passera 1000kcal. Bara till att skärpa sig.

Fick ett lite trevligt paket från gymgrossisten igår med lite protein och vitaminer. Så trevligt! Man blir glad att få unna sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar