söndag 18 mars 2012

Söndag

Söndagspasset avklarat med bästa syrran. Tyvärr hade jag inte riktigt benen med mig så löpningen blev lite si och så. Men det är då gjort i alla fall. Blir att tagga om spinning 75min i morgon.  Spinning oach rehab på onsdag, ev ett pass på fredag och ett rehab+löpning söndag. Det känns som ett helt ok upplägg.

Annars har helgen varit riktigt bra och hunnit med en hel del. Bytt gardiner i vardagsrummet och haft goda vänner på besök. Vi grillade Lammentrecote och det var hur gott som helst. Den som påstår att lamm smakar kofta har aldrig ätit grillad lammentrecote i alla fall. Rekommenderas starkt,  får fem spinningcyklar av fem möjliga! Har även hunnit med lite junta i Bureå där man får vara lite kreativ och rensa hjärnan. Tack vännen för lite terapi.
Nya  gardinerna uppe

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe med grädde och dö bort i soffan because I'm worth it!

1 kommentar: