torsdag 20 oktober 2011

Vacker höstdag och vad gör jag, vabbar naturligt vis. Vill bara ut i det vackra vädret på en rejäl promenad. Men inte idag.. Får bli lite städning i stället och massor med mys med äldsta dottern.
Tyvärr  är inte humöret på topp då man är inne, hormonell och detoxar socker. Har blivit alldeles för småätande och ätande utan kontroll på sista tiden. Så vågen har glatt hoppat upp igen. Att det ska var så svårt att hålla jämnvikt?
Tur jag vet hur jag ska göra för att nolla igen. Vill förlora 4kg till den 31/10 då jag ska vara med på en plåtning. Då vill man ju vara i någorlunda form. Så nu blir det 1500kcal /dag och massor med träning.
Har hunnit med två spinningpass och ett pumppass. Men jag måste ut på en långpromenad i kväll då gubben kommer hem efter sitt box-pass. Ska se om nån vill förbarma sig över ungarna på lördag så kanske jag kan få ta mig på pumpen.

1 kommentar: