söndag 23 oktober 2011

Det går bra

-2,5 kilo den här veckan! So sweet. Fast det är ju klart att då man chockar kroppen brukar man ju kunna plocka bort en hel del första veckan. Nu hoppas jag kunna matcha nästa vecka med. Ska jag vara snygg på fotograferingen den 31a så. Nu sitter jag soffan och peppar inför dagens spinningpass som ska bli med Josefin. Har aldrig spinnat med henne så jag hoppas att hon har ett bra pass. Spinnade med Johanna Steinwall i onsdags och trodde jag skulle dö! Visste inte om jag skulle älska människan eller strypa henne så tufft var passet, men  så här i efterhand med dagens resultat på vågen så kan vi nog säga älska.

Var och gluttadde runt för att få lite inspiration till fotograferingen och hamnade hos Tifa DeLeone och jag måste bara säga hon  gav mig grymt med inspirataion. Så gillar du rockabilly, pin up och burlesk så stig in hos den här tjejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar