söndag 9 januari 2011

Vatten över huvudet?



Då är det dags att börja tagga inför årets stora utmaning - Tjejmilen. Ska jag ha en chans att springa en hel mil så måste jag börja med löpträningen redan nu.
Måste bara hitta ett vettigt upplägg från noll till fit for fight. Då min kondis är långt från vad den borde kunna vara. Men hur som helst så känns det helt rätt, jag tror jag att jag måste ha ett mål för att underhålla träningen.

Det känns så stort för mig att göra något sådant, att få besegra folks fördomar om mig. För vem kunde någonsin tro att tjocka Sarah skulle springa tjejmilen?

Tjejmilens officiella hemsida

3 kommentarer:

  1. Heja! :) Du har mitt fulla stöd, du kommer att klara det galant- det är jag säker på.

    SvaraRadera
  2. SV: Wow vilken resa du gjort - jag är superimponerad!! Att springa tjejmilen låter superhäftigt. Jag har faktiskt funderat på att springa vårruset i år. Inte lika ballt som Tjejmilen kanske men för mig som hatar att springa så är det ändå en utmaning :)

    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. shit vilken resa du gjort, och fän vad duktig du är alltså :D
    att springa milen - omg, stort! :)

    tack för din kommentar, jag är ingenting jämfört med dig ;)

    SvaraRadera