måndag 10 januari 2011

Bantnings tv




Oj vad mycket som visas och har visats på sista tiden. Biggest loser, I form med Anna Anka, Losing it med Jillian och nu senast Thintervention. En del ser det som förnedrings tv men jag kan inte känna så då jag ser på programmen. Visst en del är av sviktande kvalitet. Kan tycka att den amerikanska versionen av BL är bättre än den svenska då den amerikanska innehåller med praktiska råd om en vettig viktnedgång. Sen blev jag även positivt överraskad av Anna Ankas program över att hon pratade lite kost däremot hade jag gärna sett fler övningar anpassade för tittarna.

Men i slutändan då jag ser dessa program ser jag hjältar som bestämt sig för ett hälsosammare jag och som faktiskt inspirerar andra.

4 kommentarer:

  1. Åhh tack så mycket :)

    Jag tittar oxå på såna program just för att få tips och få upp motivationen :)

    SvaraRadera
  2. Thintervention har jag aldrig hört talas om :S Vilken kanal går det på?

    Sv: Klart jag fortsätter kämpa :D

    SvaraRadera
  3. Sv: Ahaa, men då måste jag hålla utkik då!

    SvaraRadera
  4. Biggest Loser Sverige är fortfarande inne på sin första riktiga säsong under TV4 så där kommer vi förhoppningsvis få en kraftig förbättring med mer fokus på kosten inför nästa säsong. Längtar redan :)

    Det vore intressant att höra mer om Thintervention. Är det sevärt?

    SvaraRadera