torsdag 6 januari 2011

Nytt och fräscht


Så skönt att vara på g med träningen igen. Nu gäller det bara att få ordning på kosten. Julens och nyårets utsvävningar satt sina spår. Dags att kaloribegränsa igen med andra ord. Det går så himla fort att hamna ur spår.
Jag unnade mig lite nya träningskläder i dag för lite inspiration. Hittade ett par riktigt grymma byxor på hm. Så jag var helt klart snyggast på Jam-passet idag. Snart är det release på body jam 55an och då blir det att åka av. Älskar den nya koreografin. Sen ska även Leo byta ut koreografin på steppen vilket jag tror blir kanon. Allt nytt och fräscht för våren precis som jag.

1 kommentar:

  1. Skitsnygga! Vill oxå ha:-)

    Jag hade så gärna velat hänga på nångång, men jag är alltför lat att ta mig iväg med bilen in till stan på kvällstid:-(

    Men iaf, tycker jag du är skitduktig och det syns att det går framåt:-) Hoppas det känns så oxå.

    SvaraRadera