söndag 24 oktober 2010

Bra dag

Har gjort en bra dag idag, startade med body pump och så förnyade jag mitt medlemskap på www.tappa.se. Jag behöver verkligen matdagboken, den har varit a och o för mina framgångar. Har testat ett flertal andra matdagböcker på nätet men den här har varit överlägset bäst.

Har även hunnit gluttat på lite viktminskningstv. Startade med ett dr Phil avsnitt i morse som egentligen handlade mer om att överviktiga känner sig diskriminerade i USA för att de får betala dubbla biljetter på flyget för att de tar upp två platser och att det talas om att straffbeskatta onyttiga livsmedel som ex. läsk och chips.Jag kan faktiskt tycka att straffbeskattning låter vettigt. Vi straffbeskattar ju redan alkohol och tobak så varför inte skräpmat och sänka momsen på grönsaker i stället?

Det andra programmet var I form med Anna Anka och jag blev faktiskt positivt överraskad men och andra sidan så har ju faktiskt kvinnan arbetat som en framgångsrik PT i flera år.

1 kommentar:

  1. Jag älskar stegräknarna som Tappa.se har! Jag har köpt flera st! Och innan har jag avverkat ett antal märken, dyra och billiga. Tappa är lätt de bästa.

    SvaraRadera