torsdag 15 april 2010

Nya tapeter...

Nu jäklar trappar vi upp träningen. Har satt ett mål på 5 kg till midsommar. Då hamnar jag under nästa 10-tal, och fatta vad skönt det skulle vara! Jag har skött maten så himla pissigt från det Leif fyllde år och det har satt sina spår. Men man är väl bara människa. Sen har träningslustan varit vilse. men nu blir det body pump. Ska bli spännande och se hur man orkar. Har aldrig varit på ett morgon pass tidigare. Men jag fick med mig syrran så då känner man sig lite extra tvingad i stället för att snooza och tänka nästa vecka.

Sen så har vi bestämt oss för att tapetsera om i köket, så jag spanar tapeter just nu. Såg den här budgetrenoveringen och blev helt kär. Vad tror ni?

1 kommentar:

  1. Ja du har rätt, det var faktiskt skitfint! Gillar särskilt när de hängt upp enbart ramar så att tapeten bakom är själva konstverket!

    SvaraRadera