fredag 16 april 2010

Burning thighs...

Fan vad ont jag har i låren. Jag måste verkligen masa mig oftare på Body Pump så jag slipper denna infernaliska träningsvärk. Men det är ju ett tecken på att jag har gjort nått i alla fall. Just nu funderar jag på om jag ska orka mig ut med syrran i kväll och gå en vända. Det är ju vackert väder i alla fall.

I morgon ska jag testa zumba för första gången och jag hoppas att det är lika kul som det låter. Alltid kul att testa nya saker.

Sen måste jag säga att det är helt fantastiskt med det stöd och pepping man får från sin omgivning. Det gör verkligen att man orkar de där extra minuterna. Som tex i går då jag var förbi hos en kompis som bjöd på mackor att fika i stället för nått söt-slisk, för hon tänkte på mig. Hur gulligt är inte det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar