lördag 27 februari 2010

Body pump




Hade bokat step-muskelpass på friskvårds nu på morgonen. Men då vi väl var där så var instruktören inte riktigt kry så det blev body pump istället. Men vad fanken det är ju alltid kul att testa nått nytt, men sanningen att säga har jag alltid tyckt att body pump ser lite läskigt ut. Det är ju en skivstång som man måste lyfta och sånt fixar man ju bara om man är riktigt fit och inte en liten tjockis som jag.
Men jag fixa faktiskt passet och fick mersmak. Så det blir nog att lägga in ett body-pumppass en gång i veckan så man kanske får nån muskel som kan fylla ut tomskinnet med. Jag inbillar mig att det blir mindre löshud om man tränar sig smal än om man går snabbt ner med ex dieter. Men det vet jag ju inte förrän vågen pekar dit jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar