torsdag 25 februari 2010

Väx upp!!

Jag blir så jävla förbannad på idioter som missbrukar anonymiteten bara för att sprida galla i folks bloggar. Om de har en åsikt varför inte stå för den, vara rak och ärlig.
Nu har inte jag blivit drabbad i bloggen, men på bilddagboken var det nån som inte klarade åsynen av en toalettstol och var då tvungen att förklara för mig vilken äcklig människa jag var som hade en bild på en ren , med locket nerfälld, toastol. Detta under skydd av anonymiteten. Men anledningen till att jag reagerar är att nu har detta även drabbat en av mina vänner. Hon använder bloggen som en ventil för sitt mående och är väldigt ärlig i sin text och detta får hon skit för. Okej att man inte tycker om innehållet i en blogg och vill uttrycka sina åsikter om detta. Men att göra detta utan att stå för det påminner mig om en lillunge som står gömd bakom mammas kjolar och kastar sten på kamraterna. Ta och väx upp för fan!!!

4 kommentarer:

  1. Åh ja det var jättesnällt ju av dom att köpa det till dig :)
    Så det blev friskvårds sen till slut? :) Är småsugen på börja men vette sjutton vart när lr hur :)

    Tack för att du finns i mitt liv och för att du är bäst!

    Kram på dig gumman :)

    SvaraRadera
  2. Jag blir själv drabbad av anonyma kommentarer, både här på bloggen och på bilddagboken, titt som tätt. Och dom handlar om allt ifrån mitt sätt att skriva, min stil, min personlighet, mitt utseende.. ja, det finns allting någonting att hacka på!.
    Okej att kalla mig fet och ful- men då ska man fan stå för det också, och inte vara anonym!

    SvaraRadera
  3. Tack hade gärna gjort det, men jag ahr ingen bil:-S

    SvaraRadera
  4. Håller med. Grymt patetiskt faktiskt. Vågar man inte stå för det man säger så håll käften då./Idavattenskida

    SvaraRadera