torsdag 2 juli 2009

Stugköp

Vi var iväg här om dan och tittade på en stuga. Efter det att vi tipsat pappa om den. Farsan hade redan varit iväg och kikat på den och blev intresserad men ville att vi ska gå ihop och köpa den.
Stugan var verkligen urgullig med massor av potential, men även med lika mycket jobb.
Så just nu surrar det ihuvudet för jag skulle verkligen vilja ha den men har vi råd och framför allt har vi tid?

Sen blev jag superdeppad igår, vår tvättmaskin pajade. Behövde verkligen inte den utgiften den här månaden. Kanske den går att fixa men jag hyser inte mycket hopp. Det är alltid nått som ska jävlas...

Sen ett stort grattis till Peter B som fyller år idag:-)

1 kommentar:

  1. Söt stuga du har bild på, måste ha vuxit upp någon speciell där får jag för mig ;)


    Skit med tvättmaskinen mitt i allt oxå :S vet ni ungefär va felet kan vara? eller funkar den inte öht bara?

    SvaraRadera