söndag 26 juli 2009



Oj vad jag önskar att jag hann underhålla bloggen. men allt cirkulerar kring ungarna just nu så man hinner inte riktigt som man vill. sen så har jag nog en förmåga att undervärdera mitt liv och anser det rätt tråkigt."vem vill läsa om mig liksom"..

I alla fall har haft gubben hemm nu i två veckor, det har väl inte hänt direkt mycket tack vara det underbara vädret. Men i torsdags var vi förbi caféet Lillahjärtat med min farmor och farfar. Snacka om mysigt! sen har jag världens goaste farmor och farfar som skämmer bort mig och ungerna så man nästan får skämmas...

Vi gjorde en vända till ikea med svärmor vi gjorde en del småfynd där uppe, nya överdragsklädslar till soffan och sittpuffen, kompletterde servisen lite grejer till ungarna och ett verktygset till mig eftersom gubben alltid slarvar bort sina egna och jag är less på att leta så har jag mina som jag vet var de ligger...

1 kommentar:

  1. Säg bara till när ni behöver barnvakt ^^. Jag ställer alltid upp =)

    SvaraRadera