tisdag 29 mars 2011

Vardag

Så återgår livet till det vanliga igen. Försöker lägga upp en strategi för tjejmilen i höst. Har hittat ett upplägg som jag gillar så jag ska köra på det. Det innebär kort att jag ska varvar powerwalking med intervall träning för att orka springa den där milen som just nu bara gäckar mig.
Men det ska gå!! Det måste!

Fick hem mina badshorts som tragiskt nog inte alls passade, utan snarare såg ut som ett par felsydda cykelbyxor på mig.. Så då gäller det ska jag kunna ha dem i sommar så är det bara skärpning som gäller. Kan inte fortsätta äta skit med förevändning att det är synd om mig.

2 kommentarer:

  1. Kom ihåg att behöver du sällskap så är jag på!

    Man faller tillbaka då och då men sen tar man nya tag igen, och det här fixar du Sarah!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja det men C. är inte så peppad..sen tror jag inte P. har genemsamt men finns ju andra ställen :)

    Klart vi ska! Vi taggar ju tjejmilen ;)

    SvaraRadera