onsdag 23 februari 2011

Skit....

Här tränas det på i sin vanliga takt men till min besvikelse har jag sabbat min axel. Jag var så arg i måndags efter pump-passet. Ingenting gick, kände bara sockerdricka ner efter ryggen. Bara att inse min begränsning och försöka vila. Har bokat tid hos en naprapat, hoppas bara att det hjälper.
Tror jag är i en dålig period nu överhuvudtaget. Det är inte mycket som känns roligt mellan vab, släktingar som är svårt sjuka, strul på jobbet och grymt socker sug..

Var i alla fall ut i lördags med syrran och morsan på friskvårdskompaniets medlemsfest och hade riktigt trevligt. Nu ser jag framemot vår weekend oj vad den är välbehövlig!

2 kommentarer:

  1. En stor kram till dig min vän, du vet vart jag finns! Glöm inte bort att du är en fruktansvärt stark kvinna!

    SvaraRadera
  2. Var blir det weekend den här gången? :)

    SvaraRadera