söndag 26 december 2010

Annandag jul

Så är annandagen snart slut. Julen blev helt okej trots allt även om jag inte brukar gilla den. De senaste åren har bara varit sorgliga. Visst den här kom inte heller utan sorger då dagen före julafton blev morfar akut inskickad på lassa men det löste sig och han fick komma hem på julafton. Men det innebar ännu en jul utan honom då han var inlagd hela förra julen med. Jag var tvungen och fråga honom om julpyntningen uppe på lassa är nått särskilt efter som det börjar bli återkommande..

Mat har det blivit nu i helgen och inte en gnutta träning om vi inte räknar stunden framför ungarnas Wii som de fick i julklapp. Men i morgon då blir det combat ( om jag bara kommer av reservlistan) och gud vad jag har längtat.Jag behöver träningen för att känna mig som en människa. Sen lär det bli en hel del body jam här i vår då syrran har gått och blivit instruktör. Ska passa på att tjuvträna lite koreografi med henne.

Apropå Wii som jag nämnde tidigare så funderar jag på att skaffa wii fit. Är det värt pengarna?

Hoppas i alla all att alla som förirrar sig in på denna blog har haft en bra jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar