lördag 25 september 2010

The new me



La ut en ny profilbild på Fb idag och blev så överraskad över all positiv feedback.
Visst jag tyckte ju att bilden va fin annars hade jag ju inte lagt ut den. Kanske är det så att mina resultat syns mer än vad jag har insett. Jag ser ju mig varje dag så hjärnan hinner nog inte med. Men vänta om ni tycker jag är snygg nu ska ni få se på 7 kg till..

Det är ju det här som motiverar mig. Så jag kunde inte med gott samvete efter dagens go'middag bara sätta mig i soffan och dö bort med en näve godis. Så det blev en rask promenad i den vackra skymningen. Så nu kan jag dö bort i soffan med en näve godis.
Puss på er alla för ert fina stöd!!!

5 kommentarer:

  1. Jättefin bild! =)
    Det syns att träning verkligen ger resultat.
    En stor förebild, "syrran"
    Kram<3
    Ps. bytt bloggadress till http://abrokenheartedprincess.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Du _är_ supersnygg och jag tycker att man ser resultat varje gång man ser dig, du är så duktig så det här kommer du att klara finemangs:-)

    SvaraRadera
  3. Taack! :)

    Tack snälla för att jag får bo hos er ett tag =)<3

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Tycker du ser fantastisk ut och har åstadkommit något enormt att droppa alla kilo, grymt jobbat!
    Nu känner nu pressen att göra fler inlägg efter din kommentar hmm hmm..;)

    Fortsätt kämpa på, du är helt klart rätt på det(fast med 40kg minus kan du väl inte inte ha märkt det;))
    Mvh/Robin

    SvaraRadera
  5. Du var snygg innan du började din viktnedgång och nu blir du bara snyggare och snyggare. Kram och fortsätt kämpa./Is

    SvaraRadera