fredag 26 augusti 2011

Vill testa

Oh du grymma värld!!!! Det är sååååååååååååååå synd om mig... Har träningsvärk i bröstmusklerna efter gårdagens pump-pass. Riktigt skönt faktiskt, så jag ska inte klaga egentligen.
Var i väg med modern på morgonpasset som börjar 6.45 och trodde jag skulle avlida sådär 5 min in men ack så skönt då det är över och man inser att man har hela dagen framför sig.

Fick höstens arbetsschema och blev riktigt nöjd, visst det är alltid för mycket helg. Men under omständigheterna ett kanonschema Så en eloge till våra grymma saggare om de läser detta.
I alla fall ska jag kunna trycka in minst tre träningstillfällen i veckan. Sen så vill jag testa det nya passet på friskvårds. Tabatha heter det och är vad jag förstår intervall pass. Längtar att få testa nya saker som peppar och driver en.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar